نماز جمعه ساری

اسرائیل و آمریکا به دنبال منحل ‎کردن حزب‎الله  

اسرائیل و آمریکا سیاست‌های دوگانه را در در قبال کشورهای منطقه پیش گرفته‌اند، آنها خواستار منحل شدن ارتش حزب‌الله هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حجت‌الاسلام محمد قاسمی امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه  با بیان اینکه آمریکایی‌ها و صهیونیست‎ها دستپاچه شده و نمی‌دانند چه رفتاری در قبال کشورهای منطقه داشته باشند، گفت: اسرائیل و آمریکا سیاست‌های دوگانه را در پیش گرفته‌اند، آنها خواستار منحل شدن ارتش حزب‌الله هستند.

 

 وی افزود:  این ایام که سالروز جنگ 33 روزه است به یاد بیاوریم که آمریکا با تمام تجهیزات پشت سر اسرائیل قرار گرفته بود اما یک گروه کوچک به نام حزب‎الله دمار از روزگار اسرائیل و  آمریکا درآورده‌اند، لذا کشورهای استکباری درباره منحل شدن حزب‎الله کور خوانده‎اند.

 

امام جمعه موقت ساری گفت: آمریکا و اسرائیل به‌دنبال بهانه‌جویی در قبال سپاه هستند اما باید بدانند که نیروهای انتظامی و سپاه باید تجهیزات خود را به‎روز کنند، موشک‌های بالستیک سپاه آنها را به‌درد آورده است، آنها به‌دنبال تحریم سپاه قدس هستند .

 

حجت‌الاسلام قاسمی افزود: اعلام می‌داریم شما دشمنان باید این خواب را به گور ببرید و سپاه ما و سردار سلیمانی خاری در چشم استکبار جهانی است.

 

وی با اشاره به اینکه آمریکا و اسرائیل برای روسیه، چین و کره شمالی نیز نقشه کشیده‎اند، گفت: آمریکا بداند دوران کدخدایی او تمام شده است و ملت‌ها بیدار شده‌اند و امیدواریم کشورهای روسیه، چین و کره شمالی با آمریکا معامله سیاسی و اقتصادی نکند.

 

امام جمعه موقت ساری در بخشی از سخنان نیز  افزود: مردم مازندران در دولت یازدهم به حق خود نرسیدند و حرکت اقتصادی حرکت کندی بود و در در بخش کشاورزی، فرهنگی و گردشگری نیز فعالیت‌ها کند بوده است.

 

حجت‌الاسلام قاسمی گفت : توقع مردم مازندران نیز از دولت دوازدهم از رئیس جمهور و کابینه این است که نگاه مثبت به مازندران داشته باشید زیرا این مردم هم با مشارکت بالا پای صندوق رأی آمدند، مردم مازندران در دولت یازدهم به حق خود نرسیدند و حرکت اقتصادی حرکت کندی بود و در در بخش کشاورزی، فرهنگی و گردشگری نیز فعالیت‌ها کند بوده است.

 

وی افزود: نمی‌خواهیم مدیریت اجرایی و مدیران کل را زیر سؤال ببریم اما توقع مردم مازندران توقع کمی نیست و دولت باید نیم‌نگاهی به این استان داشته باشد.

انتهای پیام/آ

توهم جدید آمریکا و اسرائیل در منطقه  ، منحل کردن حزب الله

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.